Statystyki

• Kategoria
    Blogi
Źródło Losowy wpis
USA 2012, cześć 7/8: If You're Going to San Francisco... przez michal_5000 17 gru 2012, o 03:13
Obrazek

My niestety nie mieliśmy kwiatów we włosach, a sama Kalifornia przywitała nas niezbyt spektakularnie - małą tabliczką na trzeciorzędnej górskiej drodze, kiedy przebijaliśmy się z Bonneville do Bodie (o czym było w poprzedniej części). Jak się okazało, takie oblicze dziewiątej gospodarki świata miało nam towarzyszyć przez kilkaset kilometrów, zanim w Sacramento znów wróciliśmy do cywilizacji, czyli na międzystanówkę I-80.

Lake Tahoe - South Lake Tahoe, CA
Choć formalnie wymarłe Bodie leżało już po kalifornijskiej stronie granicy, to osobiście "uznałem", że jestem w Cali dopiero nad jeziorem Tahoe. Znajduje się tutaj kilka typowych kurortów ...

5 komentarzy Wyświetlony 38307 razy
Słowenia 2007 przez michal_5000 16 wrz 2012, o 12:28
UWAGA: poniższy temat został przeze mnie oryginalnie opublikowany 2007-08-21 na forum Roadrunners.pl.
Zdjęcia fatalne - zwłaszcza oceniając wg dzisiejszych standardów - ale jedynym urządzeniem jakim wtedy dysponowaliśmy do "pstrykania" był telefon Motorola :D

Hejka,
Zgodnie z zapowiedzią postanowiłem napisać małe sprawozdanie z wakacyjnej wyprawy Taurusem należącym do mojej lepszej połowy :).

W dwa tygodnie zrobiliśmy trasę z Warszawy przez Rzeszów (bo miały być Bieszczady początkowo ;D ) dalej przez wschodnią Słowację (Kosice), do węgierskiego Miskolca. Tam zostaliśmy ...

0 komentarzy Wyświetlony 22252 razy
Dania-Szwecja 2011: mosty, klify i modernizm (część 1/2) przez michal_5000 16 wrz 2012, o 15:26
Obrazek

Pomysł na tą wycieczkę zrodził się pod wpływem strony Been-seen.com - będącej świetnym blogiem podróżniczo-dizajnerskim (jakkolwiek dziwnie to nie brzmi). Dzięki niej zainteresowałem się dorobkiem Arne Jacobsena, jednego z najwybitniejszych architektów duńskiego - i zarazem światowego - modernizmu.

Ale po kolei. Do Kopenhagi najszybciej można dostać się samolotem, względnie promem - jednak gdzie wtedy road trip? My postawiliśmy na samochód i trasę przez północno-wschodnie Niemcy, Płw. Jutlandzki oraz cieśniny Mały Bełt i Wielki Bełt. Razem nieco ponad 1300 km.
Wyruszyliśmy przy niezbyt obiecującej aurze: ;D ...

2 komentarzy Wyświetlony 37433 razy
USA 2012, część 2/8: Chevrolet Suburban przez michal_5000 1 gru 2012, o 14:01
Obrazek

W dzisiejszej części postanowiłem przedstawić naszego wiernego towarzysza podróży - czyli białego Chevroleta Suburbana.

Była to trochę niespodzianka, bo rezerwując auto w wypożyczalni wybieramy ogólną klasę. My wzięliśmy "Full-size SUV", więc mocno spodziewałem się Chevroleta Tahoe, do którego należy w USA 2/3 tego segmentu rynku. Okazało się jednak, że żaden Tahoe nie jest dostępny, za to mają do wzięcia Suburbana albo Dodge'a Durango.

Na Dodge'a ledwie spojrzel...

3 komentarzy Wyświetlony 35933 razy
czas i pieniadze przez jelson 14 wrz 2017, o 23:47
Caly czas szukalem e 38.W miare uplywu czasu moja sytuacja materialna poprawiala sie i wreszcie dojzalem do tego aby zakupic wymarzone auto.Tak jak dla mnie to i tak ostatni dzwonek.Moglem zakupic je wczesniej.To nie sztuka.Sztuka jest jeszcze je utrzymac na ori czesciach i bez druciarstwa.Wiele takich 7erow widzialem i az plakac sie chcialo a tego niby wlasciciela to mialem ochote.... [autocenzura].Caly czas pokazuja sie ogloszenia :sprzedam -cos stuka w silniku,uszkodzony prawy bok,cieknie chlodnica i wiele innych.Szukalem 7era w dislu ale z manualem[graniczy z cudem].No to benzyna bez gazu i nie zielony.Nie zdawalem sobie sprawy z tego ze wyposazenie auta to zupelnie inna indywidualna bajka.No oczywiscie silnik ,najlepiej 4.4.Rozpoczolem intensywne poszukiwania.Jednak albo szukalem nie tam gdzie trzeba ,albo nie mialem szczescia.Wszystkie obejrzane "igly" z ogloszen okazywaly sie byc pomalowanymi szrotami niejednokrotnie z powypadkowa historia.Wreszcie jest,dwudziestoletnia...