Komunikaty Check Control

Prąd :)

Komunikaty Check Control

Postprzez Andrzej Mad Max » 25 lip 2011, o 22:23

I STOPIEŃ:
BREMSFLUSSIGKEIT - poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN
OELDRUCK MOTOR - za niskie ciśnienie oleju w silniku. Natychmiast wyłączyć silnik
KUHLWASSERTEMP - za wysoka temperatura płynu chłodzącego
HANDBREMSE LOSEN - zwolnić hamulec ręczny
KEIN BREMSLICHT - brak świateł hamowania (przepalone żarówki lub bezpiecznik)
BREMSLI. ELEKTRIK - brak świateł hamowania (stopiony bezpiecznik lub obwód)
NIVEAUREGELUNG - samochód przeciążony
SPEED LIMIT - informacja o przekroczeniu zaprogramowanej prędkości

Powyższe usterki są natychmiast sygnalizowane gongiem i pulsującymi znakami wskazującymi (rys - punkt 1). Usterki występujące jednocześnie są sygnalizowane kolejno. Informacje pozostają aż do usunięcia usterek i nie można ich wygasić przyciskiem check control (CC)

II STOPIEŃ:
GETRIEBEPROGRAMM - usterka w elektronicznym sterowaniu automatycznej skrzyni biegów
BREMSBELAGE - zużycie okładziny hamulców
WASCHWASSERSTAND - niski poziom płynu do spryskiwaczy
TUR OFFEN – drzwi otwarte
KOFFERRAUM OFFEN – bagażnik otwarty
1 BREMSLICHT - przepalona żarówka światła hamowania
ABBLENDLICHT - światło mijania (przepalona żarówka, uszkodzony bezpiecznik lub obwód)
STANDLICHT – przepalona żarówka światło postojowe (jak wyżej)
RUCKLICHT – światło cofania (jak wyżej)
NEBELLICHT VON - światła przeciwmgielne przód
NEBELLICHT HONT. - światła przeciwmgielne tył
KENNZEICHENLICHT - oświetlenie tablicy rejestracyjnej (jak wyżej)
ANHANGERLICHT - światła przyczepy (uszkodzony bezpiecznik lub obwód)

Informacje są wyświetlane, gdy kluczyk zapłonu jest w pozycji 2 (w pierwszej kolejności są wyświetlane informacje z priorytetu 1). Po zgaśnięciu napisu pozostają znaki wskazujące. Znak plus (rys - punkt 3) oznacza, że są jeszcze inne informacje, które należy wyświetlić naciskając przycisk CC.

Uwaga: Przyciskiem CC można wygasić informacje przed ich automatycznym wygaszaniem lub wyświetlić z pamięci informacje sygnalizowane znakami wskazującymi.

III STOPIEŃ:
OELSTAND MOTOR - poziom oleju w silniku osiągnął MIN
OEIST. LENKHILFE – płyn wspomagania kierownicy
KUHLWASSERSTAND - niski poziom płynu chłodzącego
CHECK CONTROL - usterka w układzie elektronicznym
OELDRUCK SENSOR - czujnik oleju nie działa nie podłączony
SENSOR OELSTAND - uszkodzony czujnik poziomu oleju
LICHT AN? - włączone światła

Najważniejsza informacja jest wyświetlana po zakończeniu jazdy w pozycji O kluczyka zapłonu (w razie kilku informacji są one wyświetlane kolejno - informacje priorytetu 3 następują po informacjach priorytetu 2 i 1). Informacje można przywołać przyciskiem CC w ciągu 3 minut po zakończeniu jazdy - nawet po wyjęciu kluczyka zapłonu i zgaśnięciu wyświetlacza. Informacje są wyświetlane także przed jazdą, gdy kluczyk zapłonu jest w pozycji 2, ale po krótkim czasie lub po rozpoczęciu jazdy znikają teksty i nie świecą znaki wskazujące. Informacje są wyświetlane ponownie dopiero po obróceniu kluczyka zapłonu w pozycję 0.
Znak plus oznacza: Wyświetlić dalsze informacje naciskając przycisk CC.
Wskazówki ogólne:
Gdy pojawi się napis >> Betriebsanleitg << należy znaleźć wyjaśnienie w instrukcji obsługi pod nagłówkami Informacja / Postępowanie
Napis >> Betriebsanleitg << można wygasić przyciskiem CC.
Sprawdzanie wyświetlacza check control (tylko, gdy nie są wyświetlane informacje): Obrócić kluczyk zapłonu w pozycję 2 i nacisnąć przycisk CC. Musi pojawić się napis CHECK CONTROL OK.

źródło: www./cenzura/
Ostatnio edytowano 25 lip 2011, o 22:35 przez Andrzej Mad Max, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Andrzej Mad Max
 
Posty: 368
Dołączył(a): 19 kwi 2011, o 12:55
Lokalizacja: Białystok
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e38 740iL '97 Shadow

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez sylwekk » 25 lip 2011, o 22:26

Daj jeszcze źródło pochodzenia :)
ex TaDeuSz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
 
Posty: 6110
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 23:46
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (3)
Moje auto: 740D '01

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez michal82 » 28 wrz 2011, o 16:53

teraz Was być może zaskoczę...
u mnie jak wiadomo wywala na zegarach GETRIEBEPROGRAMM ale dziś omyłkowo zamiast skasować licznik km wcisnąłem drugi przycisk i pokazało CHECK CONTROL OK
:faint:

aha i jeszcze jedna uwaga zaobserwowana przeze mnie
u mnie nie pojawia się komunikat : KEIN BREMSLICHT a zamiast tego pokazało mi raz BREMSLICHT PRUFFEN
Avatar użytkownika
michal82
 
Posty: 275
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 21:19
Blog: Wyświetl wpis (0)

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez Sylwek7 » 28 wrz 2011, o 20:07

A nie bardzo zaskoczyłeś, ponieważ:
- getriebenotprogram to kłopot ze skrzynia biegów, czasem komunikację ze sterownikiem skrzynie itd, natomiast check control mógł być OK. Światła i płyny są :)
- kein bremskicht to brak stopów, Przyczyna: wszystkie stopy spalone lub uszkodzony switch pod pedałem, natomiast bremslicht prufen to brak stopu. Jednego lub dwóch, ale nie wszystkich

ja wiem natomiast jaki jest najdłuzszy komunikat na całą linijkę pixeli ;) anhengerlicht pruefen. Światło w przyczepie
Pijcie wodę a nie piwo - będzie więcej na paliwo ;D

Wysłane z mojej FJR w trakcie jazdy ;)
Avatar użytkownika
Sylwek7
Site Admin
 
Posty: 2324
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 22:32
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: 2X Citron + FJR1300

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez filip » 28 wrz 2011, o 20:54

dobrze że mam po angielsku hehe
Mechanika Diagnostyka Geometria Przeglądy Klima SWAPY TURBO(BMW Honda Nissan Subaru Toyota Mitsu)
Spawanie TIG/MIG UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Rozpórki KLATKI
Elektryka i modyfikacje
Polerka
filip
 
Posty: 310
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 19:42
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: Ciornyj Bumer

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez sylwekk » 28 wrz 2011, o 21:02

Filip, to da się zmienić ;D ;D
ex TaDeuSz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
 
Posty: 6110
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 23:46
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (3)
Moje auto: 740D '01

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez Sylwek7 » 28 wrz 2011, o 21:03

ale nie masz w angielskim duzych i małych liter a w niemieckim są. I to mi się podoba :)
Pijcie wodę a nie piwo - będzie więcej na paliwo ;D

Wysłane z mojej FJR w trakcie jazdy ;)
Avatar użytkownika
Sylwek7
Site Admin
 
Posty: 2324
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 22:32
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: 2X Citron + FJR1300

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez sylwekk » 28 wrz 2011, o 21:05

To tylko kwestia, czy ktoś czyta napisy czy ogląda literki ;)
ex TaDeuSz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
 
Posty: 6110
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 23:46
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (3)
Moje auto: 740D '01

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez Sylwek7 » 28 wrz 2011, o 21:21

nie sądzę.. ale cóż ja mogę :(
Pijcie wodę a nie piwo - będzie więcej na paliwo ;D

Wysłane z mojej FJR w trakcie jazdy ;)
Avatar użytkownika
Sylwek7
Site Admin
 
Posty: 2324
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 22:32
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: 2X Citron + FJR1300

Re: Komunikaty Check Control

Postprzez sylwekk » 28 wrz 2011, o 21:29

Chciałem przez to wyrazić, że powszechniejszym jest jednak angielski, co nie zmienia faktu, że ludkom wielojęzycznym dane jest prawo wyboru, co chcą oglądać ;)
ex TaDeuSz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
 
Posty: 6110
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 23:46
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (3)
Moje auto: 740D '01

Następna strona

Powrót do Elektryka / elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość