Zawieszenie gwintowane TA/FK/MTS do e39 V8

Od kierownicy i półosi do kół

Zawieszenie gwintowane TA/FK/MTS do e39 V8

Postprzez PawlikoE38 » 8 wrz 2014, o 14:48

Witam. Czy gwint do V8 rozni sie od tego do R6? Jesli tak to czym i czy wsadze "od zwyklej" normalnie do 3.5 V8?
Obrazek
Avatar użytkownika
PawlikoE38
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 21:46
Lokalizacja: Szczecin / Gryfice
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E39 535iA V8 245KM

Re: Zawieszenie gwintowane TA/FK/MTS do e39 V8

Postprzez GERMAN750 » 9 wrz 2014, o 00:53

Różnią się na 100%,ale dokładnie nie pamiętam czym chyba grubością amora u dołu ,w V8 jest grubsza laga co wiąże się z inna zwrotnica no i pewnie też przy okazji wytrzymałością.. vki są cięższe , nawet jak za adaptujesz gwint z r6 do vki to auto będzie na danej regulacji niżej niż powinno , generalnie szybko kupisz nowy gwint ;)
GERMAN750
Site Admin
 
Posty: 1027
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 14:40
Lokalizacja: Wrocław
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E38 740i & A8 D3

Re: Zawieszenie gwintowane TA/FK/MTS do e39 V8

Postprzez brobmw » 9 wrz 2014, o 06:23

Mam trzy miesięczny gwint TA z mojej V8 jak coś to PW.
Avatar użytkownika
brobmw
 
Posty: 589
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 20:46
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e39 540iA 2003r.


Powrót do Zawieszenie / podwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość