Wymiana amorków tył e38

Od kierownicy i półosi do kół

Re: Wymiana amorków tył e38

Postprzez Michal.Orzel » 29 sty 2017, o 23:57

Jak tam są wzrotnice alu, to ostrożnie z palnikiem ;) Kup kompresor, klucz udarowy przydaje sie bardzooooo. Nawet ojebane śruby spokojnie jade.
Avatar użytkownika
Michal.Orzel
 
Posty: 2284
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 19:42
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: BMW

Re: Wymiana amorków tył e38

Postprzez sylwekk » 30 sty 2017, o 10:19

Spokojnie, zwrotnica jest stalowa. Solidny klucz, młotek - też powinno dać radę.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
 
Posty: 6116
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 23:46
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (3)
Moje auto: 740D '01

Re: Wymiana amorków tył e38

Postprzez Лазарь » 30 sty 2017, o 11:55

Pomyślę, nad tym kompresorem bo coraz częściej by się przydał.
Oczywiście poradziłem sobie. Opukałem dość solidnie łeb śruby, co by tlenki rdzy odpadły ;D Pokrętło typu "T" + 2 przedłużki po 25cm i ruszyło. Tuleja też stała w miejscu, zatem brecha i młot 2kg i po zawodach :)
Avatar użytkownika
Лазарь
 
Posty: 352
Dołączył(a): 2 mar 2016, o 18:05
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e38 728iA

Poprzednia strona

Powrót do Zawieszenie / podwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron