E39 M57 Ruchomy wtryskiwacz

Od baku do wydechów i dyferencjału

Re: E39 M57 Ruchomy wtryskiwacz

Postprzez Słowik » 16 sie 2017, o 15:28

Nie chcę cię martwić ale często jest tak, że dopóki wtrysków się nie rusza to wszystko gra. Jak je wykręcisz to często za chwilę zaczynają się problemy. Sam się kiedyś o tym przekonałem ;) Praca przy wtryskach wymaga niemal sterylnej czystości. Wystarczy, że dostanie się tam paproch którego w ogóle nie zauważysz i problem gotowy. Jeśli nie jest to absolutnie konieczne to lepiej wtrysków nie ruszać. :roll: No ale może u ciebie było to konieczne.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Słowik
 
Posty: 384
Dołączył(a): 2 cze 2015, o 10:09
Lokalizacja: Warszawa
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E38 2.8 1996

Re: E39 M57 Ruchomy wtryskiwacz

Postprzez petrow17 » 18 sie 2017, o 08:27

Jakiś magik powiedział żeby sprawdzić korekty na wtryskach. Da mi to coś? Jak interpretować ewentualne wyniki, jak powinny wyglądać poprawne? Jutro będę mógł się połączyć to wrzucę screena jakiegoś.

Mam pytanie trochę nie na temat ale wydaje mi się, że może mieć związek z tym dymieniem.
W jaki sposób działa instalacja próżniowa sterująca klapami gaszącymi(rys) i zaworem EGR?
Obrazek
O co mi chodzi - zauważyłem, że przy zakładaniu kolektora zsunął się wężyk sterujący klapami(10). Ogólnie klapek nie mam ale przy normalnej pracy powinny być cały czas otwarte czyli elektro-zawór(11) jest otwarty. Czy jeżeli w tym miejscu występuje nieszczelność(zsunięty wężyk) i powoduje to brak próżni w układzie, to EGR się nie otworzy i nie przepuści spalin przez silnik ?
EGR i te klapy są "zasilane" z tego samego układu próżniowego czy z osobnych?
Pompa jest jedna więc wnioskuję, że z tego samego i że tutaj może leżeć problem.
(pomijając drgania samochodu i spadek mocy)
petrow17
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 lip 2017, o 08:05
Lokalizacja: Bytom
Blog: Wyświetl wpis (2)
Moje auto: E39 TOURING 530d M57

Re: E39 M57 Ruchomy wtryskiwacz

Postprzez Michal.Orzel » 20 sie 2017, o 20:47

Ku*** napisze to mimo że nie na temat !
NADGORLIWOSC JEST GORSZA OD FASZYZMU

Piszę to i dla siebie. Wymieniłem magiel... pozniej weze od wspomagania i zbiorniczek... wszystko suche, śliczne... po wymianie wezy wysiadła pompa od wspomagania.... i tak to jest .... jak mówi mój znajomy mechanik... Na chu* cos ruszac jak jezdzi ?! jak się rozpierdzieli to sie robi. Wyciek tu i tam... jezdzi to jezdzi, nie dopieszczac nie ruszac. Ale tez mnie cos czasem podkusi, jasna cholera.
Avatar użytkownika
Michal.Orzel
 
Posty: 2284
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 19:42
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: BMW

Poprzednia strona

Powrót do Silnik / napęd

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron