Były opinie negatywne:
lockbud napisał(a):MOIM zdaniem i jak piszesz większości, system NIE RUSZY, najtrydniej będzie z zawiasami i siłownikiem, mocowanie pompy czy kabelki w tym przypadku to pikuś. Chociaż biorąc pod uwagę twój pierwszy post i pytania ile kabelków idzie do wnętrza na twoim miejscu nie psuł bym sobie auta

nie obraź się to moje zdanie, ALE jak ruszy i będzie działać miesiąc bez awarii stawiam ci 100 letnią WHISKY

Ale były też i pozytywne (tych zdecydowanie więcej):
lockbud napisał(a)::) trzymam kciuki

PiotrWawaBmw napisał(a):@ Tom wiedziałem "gówniarzu" że jesteś zdolny

napił bym się 100 letniej Whyski

sylwekk napisał(a):A ja myślę, że to zadziała, jeśli uda się ogarnąć kwestie mechaniczne. Elektrycznie e39 nie różni się od e38 w tym obszarze. Szczególnie, że w kluczu kodowym jest miejsce na hydroklapę dla sedana... W e38 w pierwszych rocznikach też jakoś to działa, choć nie daje się systemu dokodować do auta....
Wielkie podziękowania dla
sylwekk za cierpliwość i cenne wskazówki.
Dociąg ruszył dopiero po zakodowaniu. Konieczne było też podłączenie przekaźnika i regulacja pompy by klapa się zatrzaskiwała.
FILM