M62tu - Ładowanie, wodny alternator

Prąd :)
krzywy
Posty: 836
Rejestracja: 25 maja 2011, o 23:04
Moje auto: 750il

Re: M62tu - Ładowanie, wodny alternator

Post autor: krzywy » 27 kwie 2017, o 09:37

a po co jak jest tak dobrze?

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2287
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: M62tu - Ładowanie, wodny alternator

Post autor: Michal.Orzel » 28 kwie 2017, o 10:04


Awatar użytkownika
Supermen
Site Admin
Posty: 1652
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 22:44
Moje auto: BMW E38 750iL

Re: M62tu - Ładowanie, wodny alternator

Post autor: Supermen » 16 sie 2019, o 16:05

Czy ma ktoś wiedzę, czy alternatory chłodzone cieczą, różnią się czymś między M62 a M73?
Padły mi 2 alternatory jeden po drugim w mojej 750. W jednym zatarło się tylne łożysko i od temperatury zrobiło spustoszenia a w drugim ośka na której jest kółko pasowe się wyrobiła i kółko lata. Dodatkowo uszkodził się pierścień plastikowy w którym pracuje tylne łożysko.
Dostępność części słaba. Przez ich brak nie idzie z 2 zrobić jednego.
Częściej dostępne są te alternatory z M62. Wizualnie niby takie same ale nr OEM jest inny jak również różnią się nr BOSCHa.
Chojnickie Muzeum Motoryzacji i Techniki
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muz ... 857838311/

Automobilklub Chojnicki
https://www.facebook.com/akchojnicki

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2287
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: M62tu - Ładowanie, wodny alternator

Post autor: Michal.Orzel » 4 wrz 2019, o 20:43

Jak beda mialy mocowanie to samo to przeciez nawet jakby wtyczki mialy inne to dasz rade. Byle parametry mialy zblizone.

ODPOWIEDZ