Komunikaty Check Control

Prąd :)
Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6128
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: sylwekk » 18 sty 2013, o 10:47

@lockbud, zegary z anglika różnią się przede wszystkim mechaniką. Język to ustawienie wynikające z kodowania.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
lockbud
Posty: 689
Rejestracja: 24 lip 2011, o 09:59
Moje auto: e38 730i m60 94r
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: lockbud » 18 sty 2013, o 13:28

czyli można by przy okazji zrobić niemiecki do którego przynajmniej jest pełny opis tłumaczenia?

cursor
Posty: 143
Rejestracja: 19 lis 2011, o 12:40
Moje auto: opel :D

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: cursor » 18 sty 2013, o 13:44

Jak najbardziej. Wystarczy interfejs i NCS expert

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: Bartos » 18 sty 2013, o 13:50

a z poziomu komputera pokładowego nie zmienisz?
Obrazek

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6128
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: sylwekk » 18 sty 2013, o 15:41

Jak masz navi, to tak.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

WOJTEK 540i
Posty: 16
Rejestracja: 5 maja 2013, o 21:09
Moje auto: BMW e39 540i r.1999
Lokalizacja: Toruń

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: WOJTEK 540i » 8 maja 2013, o 23:57

Panowie tak sobie czytam te tłumaczenia i mam pewien problem otóż mam taki komunikat czasami

motornotprogramm-usterka elektron.sterownika mocy silnika.-działa awaryjny program silnika
powiedzcie proszę co może się jeszcze pod tym kryć , u mnie pojawia się tylko czasami a mianowicie idę do garażu po autko zapala od kopa więc sobie jadę i jest ok ale czasami jest tak że jak gdzieś stanę na jakąś chwile czy godzinę ( nie ma reguły ) to próbuje zapalić a on tylko piłuje i piłuje rozrusznikiem i nic dopiero jak go długo długo kręcę zapali wchodząc od zera powoli na swoje obroty i jest ok potem jeżdże i też jest ok na przykład kilka dni ale problem powraca i za nic nie mogę dojść co jest przyczyną . Może to być spowodowane vanosami które mam uwalone w dolnej granicy obrotów czy też może być to wina przepustnicy ? Sorki ale lepiej tego nie mogę opisać :/ Wojtek 540i

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6128
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: sylwekk » 9 maja 2013, o 00:06

Objaw jakby padł któryś z czujników położenia wałków lub wału. Warto odczytać błędy z DME.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

WOJTEK 540i
Posty: 16
Rejestracja: 5 maja 2013, o 21:09
Moje auto: BMW e39 540i r.1999
Lokalizacja: Toruń

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: WOJTEK 540i » 9 maja 2013, o 00:13

Wiesz co Sylwekk błędy na kompie to oba vanosy i dwa czujniki właśnie wałka ale myślałem że te czujniki pokazują błąd właśnie przez to że uwalone są dwa vanosy :(

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6128
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: sylwekk » 9 maja 2013, o 00:15

Kasuj je i patrz, które wracają. Proponuję, załóż temat, żeby nie mieszać w wątku o komunikatach i ich tłumaczeniach. ;)
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

WOJTEK 540i
Posty: 16
Rejestracja: 5 maja 2013, o 21:09
Moje auto: BMW e39 540i r.1999
Lokalizacja: Toruń

Re: Komunikaty Check Control

Post autor: WOJTEK 540i » 9 maja 2013, o 00:16

Ok Sylwek sorki za niepisanie w odpowiednim dziale :)

ODPOWIEDZ