Tytuł tematu może mało jasny ale już tłumaczę o co chodzi.
Jak zapewne większość wie, przy napinaczach pasów bezpieczeństwa ważna jest rezystencja. Inna była w E38 inna w E39.
W swoim poliftowym E39 mam włożone fotele z E38. Też poliftowe. Jednak mimo wszystko jest błąd na kompie.
Mam swoje stare napinacze z E39 i chcę je w końcu zmienić. Problem w tym że różnią się wtyczką.
Przelutuje się tylko czy tu znaczenie ma odpowiednie podpięcie kabelków? Są dwa w takim samym kolorze.
Pytam bo ostatnio u znajomego też przekładałem napinacz z E39 do fotela z E38 który jest teraz w E39. Przelutowałem wtyczkę i obecnie jest błąd rezystencji.
Więc jak to z tym jest?
Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie
- tomtom1994
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 cze 2015, o 18:43
- Moje auto: E39
- Lokalizacja: Częstochowa / Warszawa
- Michal.Orzel
- Posty: 2286
- Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
- Moje auto: BMW
Re: Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie
Wywal ta wtyczke w cholere, te wtyczki generuja bledy, dopasuj jakies piny samemu. Kable nie maja znaczenia ktory w jaka dziure.
- tomtom1994
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 cze 2015, o 18:43
- Moje auto: E39
- Lokalizacja: Częstochowa / Warszawa
Re: Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie
Tak zrobiłem. Kostka była połamana i stąd błąd.
Gra i buczy.
Podsumowując dla potomnych.
Masz błąd napinaczy? Zacznij od kostki
Gra i buczy.
Podsumowując dla potomnych.
Masz błąd napinaczy? Zacznij od kostki
