Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

To co dotyczy auta jako całości
Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: hektorek106 » 24 lip 2016, o 22:09

Witam mam pytanko odnośnie podłączenia prawidłowego parownika LPG w m60 chodzi o płyn chłodniczy-zauważyłem że parownik nagrzewa się momentalnie i jest wszystko pięknie ale jak się załączy pompka wspomagająca elektrozawory to od razu zabiera ciepłotę z parownika.Oczywiście problem pokazał się od kiedy założyłem sprawną pompkę i w chłodne dni.Od razu mówię że termostat,płyn i wszystkie inne rzeczy są sprawne na tip top,z góry dzięki za wszelkie wskazówki
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=64_0621

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2284
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: Michal.Orzel » 24 lip 2016, o 23:35

Ciepłote z parownika zabiera :D :D :D
Masz kabel do LPG? ile pokazuje na parowniku?

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: hektorek106 » 25 lip 2016, o 09:50

jak się wszystko rozgrzeje z tego co pamiętam ok 90C i wszystko jest ok ale np. zimą robiłem test i po odpaleniu późno się przełącza gdy pracuje pompka wtedy jakby zabiera płyn w pierwszej kolejności na nagrzewnicę a dopiero po całkowitym rozgrzaniu idzie na parownik

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2284
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: Michal.Orzel » 25 lip 2016, o 10:14

Temp przestawiania na gaz mozesz sobie ustawiac, dlatego pytam czy masz kabel do swojej instalacji?
Chciałbyś zeby w 5 min Ci przełączał? taki wielki motor nie nagrzewa się zimą w 5 min.
Gaz to paliwo alternatywne, jak chcesz rozpitolić motor bo Ci szkoda np 2zł i chcesz zeby duzo szybciej się przełączał to nikt Ci nie zabroni. Najpierw zakup przewód do sterownika i zobacz jak jest ustawiony.

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: hektorek106 » 25 lip 2016, o 10:45

Mam kabel i temp. ustawiona na 40C,moje pytanie to tylko pod które węże byś wpiął reduktor i nic więcej ;) V8 bardzo szybko się rozgrzewa nawet zimą :thup:

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 589
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: brobmw » 25 lip 2016, o 15:25

Jeden wpinasz w powrót z nagrzewnicy(to ten grubszy bodajże 16mm) a drugi w wąż zasilający nagrzewnicę PRZED elektrozaworami.

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: hektorek106 » 25 lip 2016, o 16:05

czyli ze zdjęcia wąż nr 7 i 10 ?

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 589
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: brobmw » 25 lip 2016, o 22:29

Dokładnie tak.

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: hektorek106 » 25 lip 2016, o 23:26

ok ,jak sprawdzę to dam znać

radek_kali
Posty: 132
Rejestracja: 29 maja 2014, o 16:30
Moje auto: E39 530iA

Re: Prawidłowe podłaczenie reduktora w V8 M60B40

Post autor: radek_kali » 26 lip 2016, o 18:52

W zimie auto zazwyczaj się dłużej nagrzewa

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ