Strona 5 z 6

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 22 kwi 2018, o 08:48
przez krilan5
kilka zdjęć z modyfikacji, zastosowany od razu korek na 1,4 bara

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 22 kwi 2018, o 14:00
przez jarogmur
Volf napisał(a):
krilan5 napisał(a):witam,

koledzy ponieważ moje wiedza co do tego modelu nie jest za duża (od 10 lat eksploatauje E34 525ix) i tak już udało się dużo wykonać we własnym zakresie w E39 topic4368.html?e , od czasu do czasu tylko raz dziennie sypnie check'iem niestety z braku czasu nie pochyliłem się nad komunikatami z DIS'a na torque wyskakuje P1700 i P1703 ,zazwyczaj jednocześnie, wymieniłem czujnik pod pedałem hamulca ale P1700 wyskoczyło ponownie (w DIS było o problemie z charakterystyka termostatu i o uruchomienie mapy chłodzenia silnika), check wyskakuje tylko i wyłącznie na postoju jak silnik rozgrzany (pierwsze zatrzymanie auta)

Pochyle się nad problemem ale i tak chce wykonać ten update z termostatem, nie mogę doczytać jaki jest ten patent na emulator grzałki, czy mogę prosić o doprecyzowanie tego rozwiązania.

Z góry dzieki
Ja w moim aucie mam założony termostat z m67 oryginalny bmw i do tego usunięcie z kompa sterowanie i jestem mega zadowolony.
Temperatura oscyluje 95° 98°maksymalnie przy pełnym obciążeniu auta.
Brak błędów.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Podpowiedź coś więcej na temat usunięcia sterowania z kompa?

Wysłane z P9 lite

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 22 kwi 2018, o 20:33
przez krilan5
jarogmur napisał(a):
Podpowiedź coś więcej na temat usunięcia sterowania z kompa?



nic z tym nie robiłem na chwile obecna, czy to będzie miało jakieś negatywne konsekwencje?

muszę jeszcze przetestować korek 1,4 bara bo dzisiaj rano widziałem iż płyn był w jego okolicach (może przelałem stan)

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 25 kwi 2018, o 23:49
przez grabol
Ktoś orientuje się jak usunąć błąd grzałki z kompa i zegarów w n62?
Założyłem termostat 88* lecz w n62 wali błędem rowniez na zegarach - a tego juz nie potrafię tolerować :blee:

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 26 kwi 2018, o 07:33
przez brobmw
Z czego podchodzi termostat do N62(???)też z diesla V8?
W M62 mam żaróweczkę 1,2w wpiętą w kostkę grzałki od kilku lat i wszystko jest ok błędów brak.

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 27 kwi 2018, o 22:37
przez grabol
brobmw napisał(a):Z czego podchodzi termostat do N62(???)też z diesla V8?
W M62 mam żaróweczkę 1,2w wpiętą w kostkę grzałki od kilku lat i wszystko jest ok błędów brak.


Do N62 nie ma możliwości zaadoptowania czegokolwiek :wall: W USA mozna kupić customowy.
Musze jutro sprawdzic patent z zaroweczką - THX! :thup:

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 28 kwi 2018, o 20:37
przez grabol
Opornik w postaci żaróweczki 1,2W bangla i zero błędu na kompie i zegarach. Narazie poduki nie rozgryzę możliwości wykodowania tej grzałki ciesze się brakiem błędu :]
THX brobmw :thup:

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 29 kwi 2018, o 23:15
przez krilan5
grabol napisał(a):Opornik w postaci żaróweczki 1,2W bangla ...:


bangla ? co to za "żaróweczka"

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 30 kwi 2018, o 23:14
przez grabol
krilan5 napisał(a):
grabol napisał(a):Opornik w postaci żaróweczki 1,2W bangla ...:


bangla ? co to za "żaróweczka"


Bangla bez błędu juz kolejny dzien. Żaróweczke podłączyłem pierwsza lepszą którą miałem na stanie, tzn taką która użyta jest do podświetlenia ekranu w zegarach: http://akumulatorylubin.pl/w-oprawach-p ... v-12w.html

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

PostNapisane: 3 maja 2018, o 06:54
przez brobmw
grabol napisał(a):Opornik w postaci żaróweczki 1,2W bangla i zero błędu na kompie i zegarach. Narazie poduki nie rozgryzę możliwości wykodowania tej grzałki ciesze się brakiem błędu :]
THX brobmw :thup:

Wydaje mi się że nie da się tego wykodować ze względu na to że w tych silnikach nigdy nie było softu w ecu bez map coling ale pewności nie mam-próbuj może będzie dla potomnych.
Swoją drogą silnik N62b44tuH2 mam w Alpinie B5s i sprawdzałem w katalogu jaki jest termostat -wychodzi że seryjny z tego silnika a mimo wszystko temp.sinika nie przekracza 95stC. czyli Ci z Alpiny musieli coś pogrzebać właśnie w map coling,grabol może taki kierunek powinieneś obrać.
Niema za co dziękować.