Na początek Wszystkie plastikowe obudowy, filtry kabinowe i doloty tychże filtrów.

Następnie odkręcamy EGR i rurkę przy nim. Nie zapominamy odpiąć od niego wężyka podciśnienia.


Teraz demontujemy "B+" oraz mocowanie bagnetu oleju (na zdjęciu widoczny też wężyk od EGR).

Teraz przyszła kolej na ściągnięcie wtyków wtrysków, odkręcenie całej listwy z tymi kablami i ściągnięcie gumek zakrywających szpilki (te na górze)

Odpinamy wtykę i wężyk podciśnienia od strony kabiny.

Teraz odkręcamy wszystko co zaznaczone. Na pierwszym zdjęciu nie widać dwóch nakrętek (tych ze strzałkami), na drugim zaś widać jedną z niewidocznych. Trzecia nie zasłużyła na fotkę.


Żeby wyciągnąć kolektor musimy ściągnąć plastik przy ściance grodziowej (zaznaczony "X"-em). Żeby ją zdjąć wyciągamy cztery bolce (strzałki) i trzy zaciski (kółka).

Żeby wyciągnąć klapki należy ściągnąć pręt sterujący oraz ustrojstwo sterujące prętem. Gdy to ściągniemy mamy już dostęp do śrub klapek.

Z wyciągniętych klapek odcinamy "płytkę", a w pozostałą dziurę wkręcamy ciasny wkręt posmarowany poxipolem (JA TAK ZROBIŁEM). Można też kupić odpowiednie zaślepki i je wkręcić.

Teraz składamy wszystko w odwrotnej kolejności i gotowe.
Mam nadzieję, że temat się przyda, POWODZENIA!