Regeneracja/polerka lamp

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: Mr.Jones » 26 gru 2011, o 03:30

jak żes to tam upchnął bez rozbierania klosza ?
u mnie niestety w troche gorszym miejscu poszlo,,ale jak obejrzałem stare lampy to wcale nie były w lepszym stanie a przed zciągnieciem ,na aucie nie bylo widac....wiec moze jakos bedzie

Awatar użytkownika
7ka
Posty: 1554
Rejestracja: 9 lut 2011, o 15:40
Moje auto: hm...

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: 7ka » 26 gru 2011, o 21:12

He... Trzeba się troszkę pogimnastykować ale skoro ja dałem radę .... ;)

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: Mr.Jones » 3 sty 2012, o 18:57

kurcze kupiłem plastx'a ,zrobiłem połowę lampy dla porównania efektu i szczerze mówiąc nie widze specjalnej róznicy...
wczesniej polerowalem maszynowo ,teraz łapą,,juz sam nie wiem o so chodziiiiiiiiii :)

Awatar użytkownika
tomassi99
Site Admin
Posty: 820
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 19:56
Moje auto: BMW 740d M67
Lokalizacja: Białystok / Warszawa

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: tomassi99 » 4 sty 2012, o 20:39

Według mnie PlastX podobnie działa nanoszono zarówno ręcznie jak i maszynowo. Nie jest to pasta ścierna a jedynie powodująca klarowność elementów plastikowych ;) . Jaki efekt osiągnąłeś i jakiego oczekujesz?

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: Mr.Jones » 21 lut 2012, o 21:26

jesli można chcialbym aby ktoś po krótce opisal co mozna a czego nie wolno czyścić (i czym) w reflektorach e38 po lifcie.
w weekend jak czas pozwoli zabieram sie za czyszczenie bo lekka polerka z zewnatrz niewiele pomogla,,reflektory dalej wygladają jakby okopcone fajkami od środka :(
domyslam sie ze odbłysników najlepiej niczym nie dotykac bo zlezie jak chrom w tylnej lampie...
soczewke flanelą mozna wypolerowac bo to szkło ,wiec nic sie nie stanie..
a co z tymi przezroczystymi plastikami wewnatrz lampy i wewnetrzną stroną klosza ?
aha i czy uszczelki nadają sie do ponownego użycia ?

Obrazek

żródełko http://www.bimmerboard.com/forums/posts/328606

Awatar użytkownika
///M
Posty: 20
Rejestracja: 13 lis 2011, o 22:14

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: ///M » 21 lut 2012, o 22:33

Jak zdejmiesz klosz to myślę, że najpierw trzeba by zdjąć tę czarną osłonę, by móc dostać się do odbłyśników. Wkład, w którym są plastiki (przezroczyste), trzyma się na jednej śrubie i trzech zatrzaskach na rogach, które niestety łatwo pękają. ;) Tak jak pisałeś, odbłyśników niczym nie dotykać. Trzeba się obchodzić z nimi bardzo delikatnie, bo można porysować od samej (delikatnej przecież) mikrofibry. Soczewkę, tak jak w okularach można przetrzeć mikrofibrą, bez chemii, w końcu to tylko kurz. ;) Przy czyszczeniu soczewki od płaskiej strony trzeba mieć na uwadze odbłyśnik :/.
Przezroczyste plastiki należy wyjąć z chromowanych obramówek (obramówek lepiej nie szorować, bo się strasznie rysują), a potem wedle preferencji APC o średnim stężeniu lub detergent, a od zewnętrznej strony Plastix.
Natomiast jeśli chodzi o klosz, tu już się moja wiedza kończy. Wiem, że może się łatwo rysować od środka, a od zewnątrz można potraktować pastami ściernymi.
Jak dobrze ściśniesz klamerki do mocowania klosza to uszczelki mogą być te same ( jeśli o nich akurat jest mowa) i tym samym lampa nie powinna parować od środka.

A na koniec, właściciele przedliftów śmiejcie się :D :
http://allegro.pl/szklo-klosz-reflektor ... 41123.html

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: Mr.Jones » 21 lut 2012, o 22:39

///M pisze:
A na koniec, właściciele przedliftów śmiejcie się :D :
http://allegro.pl/szklo-klosz-reflektor ... 41123.html
1/10 ceny orginału,,,ale mimo to wolę zregenerowac ori niz pchac sie w zamienniki niewiadomej jakosci....chyba ze juz ktos to przerabiał :roll:

Awatar użytkownika
tomassi99
Site Admin
Posty: 820
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 19:56
Moje auto: BMW 740d M67
Lokalizacja: Białystok / Warszawa

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: tomassi99 » 21 lut 2012, o 22:43

Wszystko zależy od stanu klosza. Czasami wyprowadzenie starego to przerost formy nad treścią. Za taką cenę można spróbować - zwłaszcza dla osób nie mających predyspozycji do detailingu.

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: Mr.Jones » 22 lut 2012, o 18:18

klosz troche porysany ale bardziej mnie martwi jego kolor,,jakby lekko dymiony ,,wychodziły takie wersje czy to po prostu brud ?
Obrazek

Awatar użytkownika
tomassi99
Site Admin
Posty: 820
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 19:56
Moje auto: BMW 740d M67
Lokalizacja: Białystok / Warszawa

Re: Regeneracja tylnych lamp

Post autor: tomassi99 » 22 lut 2012, o 23:15

jones pisze:klosz troche porysany ale bardziej mnie martwi jego kolor,,jakby lekko dymiony ,,wychodziły takie wersje czy to po prostu brud ?
Obrazek
Lekko dymiony ;D ;D ;D ;D. Niestety nie było takich wersji :) .

ODPOWIEDZ