Przeróbka starego klucza na romb

Awatar użytkownika
Damias
Site Admin
Posty: 674
Rejestracja: 8 lut 2011, o 15:16
Moje auto: A8 D3 4.2
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Damias » 22 paź 2014, o 14:30

Mój jest bardzo dobrej jakości. Po dwóch latach używania nie ma w zasadzie sladów wytarcia czy jakiegoś zużycia wiec gdybym się chciał szarpać na tą ori elektronike to wsadzałbym ją do swojego. Jedynie naklejka z logo bmw się troche wytarła ale to można wymienić :)
Ale jest tak jak piszesz, wszystko zależy na jaką się partię trafi itp.

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Bartos » 22 paź 2014, o 14:35

To zależy jaki producent kluczyka, ja swojego nie pamiętam bo leży w domu, ale coś kojarzę że on właśnie robi kluczyki m.in dla VW,
Obrazek

G_7
Posty: 814
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 21:43
Moje auto: ...

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: G_7 » 22 paź 2014, o 14:56

Damias pisze:
G7. pisze:Owszem można kupić Chińskie gotowce, ale jak wiadomo są z nimi problemy, ich jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia, a i co oryginał to oryginał.
A jakie to są z chińskimi gotowcami problemy i co z ich jakością wykonania jest nie tak? Używałeś ich? Miałeś w ręku chiński i orginalny dla porównania?
Damias, ja wiem że nie każdemu jest pisany raj, ale dostąpiłem tego "zaszczytu" i miałem to "cudo" w rękach, a nawet poszedłem z tym sporo dalej i to jeszcze przed tym, jak Ty zafundowałeś sobie taki kluczyk, ale to nie istotne. Przez zwykłą ciekawość zapytam, na podstawie ilu takich chińskich kluczyków opierasz swą opinię? W czasach kiedy dochodzi do tego, że ryżowi zaczynają już sami się podrabiać jest coraz ciężej trafić na coś dobrego z tamtych rejonów. Jeżeli masz kogoś, lub sam się tym zajmujesz to poleć innym zródło, być może któryś z forumowiczów zdecyduje się na tą opcję. Z usterkami, z którymi ja się spotkałem to: zła częstotliwość (bardzo często przysyłają wersję na US), wyrabiają się przyciski (co zostało już dawno wychwycone przez tamtejszy rynek i można je dokupić osobno), punktowe przyciski, czyli możesz sobie wcisnąć i trzymać do woli, a i tak będzie tylko jeden impuls i funkcje np. takie jak domykanie nie są już możliwe, o błędach na płytce i grubszych problemów nawet nie ma sensu opisywać. Wszystko zależy jak trafisz, jak dla mnie oryginał, chociaż używany przedstawia wyższą wartość jak nówka z Chin i jak się okazuje jest tańszą opcją. Każdy ma jednak swój rozum i powinien się sugerować nim tak, by był zadowolony.

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Bartos » 22 paź 2014, o 15:08

Z elektroniką to się trzeba zgodzić, jeśli chodzi o obudowę i grot to nie są takie złe.
Ja właśnie sobie przypomniałem, mój kluczyk kupiony w sklepie ma logo Huf http://www.huf-group.com/index.php?id=90 , i wykonanie jest ok, ale elektronika to chinami wieje na odległość.

kluczyk kupiony
http://www.kluczeluban.pl/klucze/bmw.html

inny ponoć dobry http://harkan.pl/bmw-c-1_3.html

oczywiście cały czas mam na myśli obudowę a nie elektronikę.
Obrazek

G_7
Posty: 814
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 21:43
Moje auto: ...

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: G_7 » 22 paź 2014, o 15:15

Co do obudowy nie mam zastrzeżeń, osadzenie grotu jest również ok, jedynie ci, którzy docinają grot narzekają że materiał twardy. Poza tym w obudowach warto zwrócić uwagę na to, by przed włożeniem elektroniki sprawdzić przyciski od zewnątrz, czasami są zespolone z korpusem i trzeba je mocniej wcisnąć by pracowały jak trzeba.

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Karol » 22 paź 2014, o 17:12

Ja mam obudowę chinola i bez zastrzeżeń, ale elektryka MADE IN IRL ;)

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Bartos » 2 lis 2014, o 15:37

Dzisiaj zrobiłem kluczyk "romb/diament" wg zamieszczonego opisu, mogę powiedzieć, że wreszcie działa jak powinien, jest domykanie i inne bajery.

Odnośnie transpondera: w kluczyku musi być zwrócony ścięciem/ węższą stroną w kierunku stacyjki bo inaczej silnik nie odpali.
Obudowę kluczyka musiałem w 3 miejscach kapnąć superglue gdyż podczas przekręcania w stacyjce potrafiła się otworzyć.

Ogólnie jestem zadowolony, chociaż przedfilt w ręce leży wygodniej.
Obrazek

Awatar użytkownika
pudo
Posty: 21
Rejestracja: 2 paź 2015, o 11:29
Moje auto: E39 '96
Lokalizacja: Otwock

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: pudo » 11 sie 2016, o 11:09

Odgrzeje troche temat... ma moze ktos jeszcze ten schemat/zdjecie jak powinna byc zmodyfikowana plytka pilota?

tigwelder
Posty: 42
Rejestracja: 22 cze 2014, o 19:43
Moje auto: E38 728iA 99

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: tigwelder » 30 sie 2016, o 21:06

Zdjęcia nie mam ale:
Jak patrzysz na płytkę to po prawej stronie w lekko w rogu masz scalaka, który ma 8 nóżek, można go usunąć całkowicie lub a nawet wystarczy odwinąć do góry tylko 2 skrajne i też będzie działać.

Mały EDIT:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Przeróbka starego klucza na romb

Post autor: Bartos » 26 lis 2016, o 21:07

PS koledzy, czy tak ma być to połączone?
Kiedyś na PW, G_7 mi pisał jak to zrobić ale zdjęcie też mi przepadło.

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ