Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Awatar użytkownika
szajba777
Posty: 236
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 16:57
Moje auto: e38 , 2.8 , 96
Lokalizacja: Konin

Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: szajba777 » 30 wrz 2014, o 20:35

Może to i banalne , ale może komuś się to kiedyś przyda . Jeżeli czujnik od grubości klocków ciut przytrzemy i zapali nam się komunikat , to po wymianie czujnika wystarczy kluczyk przekręcić w pozycje dwa (zapłon) i wcisnąć pedał hamulca do oporu na 20-40s , po tym czasie komunikat powinien zgasnąć (przynajmniej przy smoczycy to zadziałało)

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Bartos » 30 wrz 2014, o 20:43

A ja wymieniłem czujnik i komunikat sam zgasł :) . To działa ponoć na zasadzie obwodu. Przytarty czujnik ma przerwany obwód i kontrolka świeci. Dla chytrych i oszczędnych, można w takim czujniku złączyć druciki i hula :)
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, o 21:09 przez Bartos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2284
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Michal.Orzel » 30 wrz 2014, o 21:01

Ja ostatnio miałem czujniki 15 lat temu :] te czujniki to pic na wodę :p, służą głównie do nabijania kasy serwisom przez zapracowanych prezesów i lekarzy.

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 589
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: brobmw » 30 wrz 2014, o 21:04

A ja lubię jak mi wszystko działa,mam tak jak u Bartosa.

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6128
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: sylwekk » 30 wrz 2014, o 21:17

W e38 oraz w e39 z dużym zegarem obwód zaczyna się i kończy na zegarach. W małych zegarach w e39 obwód zaczyna się na zegarach i kończy na masie. Tyle w kwestii techniki. Czy to pic? Nie wiem... Kupuję zamienne czujniki, żeby nie płacić ponad 70 zł za kawałek drutu z wtyczką. Ale zawsze jest to jakaś informacja, że coś się w aucie zużywa. Też wolę, żeby ten element działał, skoro jest przewidziany.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2228
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Mr.Jones » 30 wrz 2014, o 22:02

Michal.Orzel pisze:Ja ostatnio miałem czujniki 15 lat temu :] te czujniki to pic na wodę :p, służą głównie do nabijania kasy serwisom przez zapracowanych prezesów i lekarzy.
ty chyba za dużo z edkiem gadasz ostatnio ;D ;D ;D

faktycznie czujniki zuzycia klocków to żyła złota dla producentów ;D :faint:

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Karol » 30 wrz 2014, o 23:07

Ja tam wymieniam czujniki.

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Bartos » 1 paź 2014, o 07:52

ja też, szczególnie że jakaś firma z nad morza sprzedawała czujniki TRW na 10zł, ale sądzę że w tym wypadku wystarczy najtańszy chińczyk
Obrazek

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: Karol » 1 paź 2014, o 07:57

Ja kupuje czujniki ATE, i wymieniam zawsze z klockami ;)

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Kasowanie inspekcji zużycia klocków

Post autor: hektorek106 » 1 paź 2014, o 09:04

W wersji liftowej po wymianie czujnika kontrolka zgasła dopiero za którymś razem przełączania stacyjki(3-5razy)

ODPOWIEDZ