Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Od baku do wydechów i dyferencjału
Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 214
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 19:51

dzięki.
Znajdzie się gdzieś taniej niż na Litwie? Gratów będzie pewnie na ponad 1000PLN
Pozdrawiam Jaro
ex A8 D2 4.2 Q
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 214
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 20:13

brobmw pisze:Kolektor aut i :

1 705 301 X1

7 501 563 X1

1 729 782 X1

1 729 727 X1

1 433 328 X4

Opcjonalnie 1 736 648 X10
Jaro dla Ciebie wszystko...
trzecia pozycja coś nie "bangla"
Pozdrawiam Jaro
ex A8 D2 4.2 Q
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 592
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: brobmw » 12 mar 2018, o 20:17

To zamień ósemkę z dwójką.
I do tego jeszcze
7 510 433 X1

Awatar użytkownika
Jaxob
Posty: 82
Rejestracja: 28 lip 2016, o 20:39
Moje auto: 540iA '00
Lokalizacja: Sandomierz/Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Jaxob » 12 mar 2018, o 21:59

Jaro, masz PW z listą części wg Twojego numeru VIN ;)

Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 214
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 22:24

Jaxob pisze:Jaro, masz PW z listą części wg Twojego numeru VIN ;)
Thx.

Wysłane z P9 lite
Pozdrawiam Jaro
ex A8 D2 4.2 Q
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1021
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: hektorek106 » 15 mar 2018, o 01:13

Dużo serca i pracy włożyłeś w ten silnik a koszty wcale nie małe-mnie osobiście tylko denerwuje fakt że im nowsze BMW trwałość silników głównie benzyny jest coraz słabsza-M62TU jako pierwszy delikatniejszy-gdzie są te motory na łańcuchach co minimum powinny wytrzymać 500 tys km?seria N to w ogóle porażka, super opis każdy powinien wyciągnąć wnioski jakie koszty mogą go spotkać w użytkowaniu takiego auta z takim motorem :thup:

Awatar użytkownika
Słowik
Posty: 384
Rejestracja: 2 cze 2015, o 10:09
Moje auto: E38 2.8 1996
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Słowik » 15 mar 2018, o 09:14

Wiesz, jakbyś kupił nowe BMW i od początku zmieniał olej co 10 tyś km to podejrzewam, że z tą serią N nie byłoby aż tak zle. Niestety mało kogo stać na nowe i kupując używane zazwyczaj dostajesz auto które ktoś kupił w leasingu na 3 lata z pakietem serwisowym gdzie olej był zmieniany co 30 tyś. No bo po co właściciel miał to robić częściej skoro tak zaleca fabryka, a on i tak ma serwis za darmo i gwarancję w razie czego. To właśnie głównie interwał wymiany oleju rujnuje te motory.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2568
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Bartos » 15 mar 2018, o 10:25

Niestety ale to nie olej w serii N silników a fabrycznie lejące wtryski są powodem ich awaryjności.
Obrazek

Awatar użytkownika
Słowik
Posty: 384
Rejestracja: 2 cze 2015, o 10:09
Moje auto: E38 2.8 1996
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Słowik » 15 mar 2018, o 11:13

Dobra ale przecież seria N to nie tylko 750 F01 ;) Chociaż i ten problem został już ponoć wyeliminowany. Chyba więcej problemów sprawia rozrząd, a to wynika przede wszystkim ze zbyt rzadkiej wymiany oleju.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2568
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Bartos » 15 mar 2018, o 11:23

To zależy czy mówimy o Bp czy ON. Ja o BP. Co ciekawe w silniku N54 ten R6 z 740i ma te same wtryski co V8, ale mocniejszy blok i on już wytrzymuje to czego V8 nie wytrzyma.

Co do diesli, to nie ma się co dziwić że łańcuchy się urywają. Taka moc i moment z takiej pojemności na papierowym łańcuchu?
Obrazek

ODPOWIEDZ