Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Od baku do wydechów i dyferencjału
Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 209
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 19:51

dzięki.
Znajdzie się gdzieś taniej niż na Litwie? Gratów będzie pewnie na ponad 1000PLN
Pozdrawiam Jaro
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 209
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 20:13

brobmw pisze:Kolektor aut i :

1 705 301 X1

7 501 563 X1

1 729 782 X1

1 729 727 X1

1 433 328 X4

Opcjonalnie 1 736 648 X10
Jaro dla Ciebie wszystko...
trzecia pozycja coś nie "bangla"
Pozdrawiam Jaro
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 589
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: brobmw » 12 mar 2018, o 20:17

To zamień ósemkę z dwójką.
I do tego jeszcze
7 510 433 X1

Awatar użytkownika
Jaxob
Posty: 82
Rejestracja: 28 lip 2016, o 20:39
Moje auto: 540iA '00
Lokalizacja: Sandomierz/Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Jaxob » 12 mar 2018, o 21:59

Jaro, masz PW z listą części wg Twojego numeru VIN ;)

Awatar użytkownika
jarogmur
Posty: 209
Rejestracja: 17 mar 2013, o 16:40
Moje auto: e38 740iA 99'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: jarogmur » 12 mar 2018, o 22:24

Jaxob pisze:Jaro, masz PW z listą części wg Twojego numeru VIN ;)
Thx.

Wysłane z P9 lite
Pozdrawiam Jaro
ex e39 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA

Awatar użytkownika
hektorek106
Posty: 1016
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:55
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: hektorek106 » 15 mar 2018, o 01:13

Dużo serca i pracy włożyłeś w ten silnik a koszty wcale nie małe-mnie osobiście tylko denerwuje fakt że im nowsze BMW trwałość silników głównie benzyny jest coraz słabsza-M62TU jako pierwszy delikatniejszy-gdzie są te motory na łańcuchach co minimum powinny wytrzymać 500 tys km?seria N to w ogóle porażka, super opis każdy powinien wyciągnąć wnioski jakie koszty mogą go spotkać w użytkowaniu takiego auta z takim motorem :thup:

Awatar użytkownika
Słowik
Posty: 384
Rejestracja: 2 cze 2015, o 10:09
Moje auto: E38 2.8 1996
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Słowik » 15 mar 2018, o 09:14

Wiesz, jakbyś kupił nowe BMW i od początku zmieniał olej co 10 tyś km to podejrzewam, że z tą serią N nie byłoby aż tak zle. Niestety mało kogo stać na nowe i kupując używane zazwyczaj dostajesz auto które ktoś kupił w leasingu na 3 lata z pakietem serwisowym gdzie olej był zmieniany co 30 tyś. No bo po co właściciel miał to robić częściej skoro tak zaleca fabryka, a on i tak ma serwis za darmo i gwarancję w razie czego. To właśnie głównie interwał wymiany oleju rujnuje te motory.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2557
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Bartos » 15 mar 2018, o 10:25

Niestety ale to nie olej w serii N silników a fabrycznie lejące wtryski są powodem ich awaryjności.
Obrazek

Awatar użytkownika
Słowik
Posty: 384
Rejestracja: 2 cze 2015, o 10:09
Moje auto: E38 2.8 1996
Lokalizacja: Warszawa

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Słowik » 15 mar 2018, o 11:13

Dobra ale przecież seria N to nie tylko 750 F01 ;) Chociaż i ten problem został już ponoć wyeliminowany. Chyba więcej problemów sprawia rozrząd, a to wynika przede wszystkim ze zbyt rzadkiej wymiany oleju.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2557
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Serwis M62 z dużym przebiegiem - porady i ceny

Post autor: Bartos » 15 mar 2018, o 11:23

To zależy czy mówimy o Bp czy ON. Ja o BP. Co ciekawe w silniku N54 ten R6 z 740i ma te same wtryski co V8, ale mocniejszy blok i on już wytrzymuje to czego V8 nie wytrzyma.

Co do diesli, to nie ma się co dziwić że łańcuchy się urywają. Taka moc i moment z takiej pojemności na papierowym łańcuchu?
Obrazek

ODPOWIEDZ