Panowie - wiem, wiem. Układy chłodzenia w bmw... Tematy obszerne i częste w dysputach o ich obsłudze. Ale, może macie jakiś niezawodny sposób na odpowietrzenie układu po wymianie chłodnicy?
Po robocie - płyn do zbiorniczka, max, masowanie węża - więcej nie wciągnie - na odpowietrznikach sucho. Uruchamiam silnik, rośnie temperatura. Podnosi się poziom w zbiorniczku, zanim zluzuje odpowietrznik - zaczyna wyrzucać płyn spod korka. Okej, luzuję konsekwentnie, poziom opada - i tak kilka razy...Wąż dolny z termostatu zimny. Coś za długo to trwa - mam obawy. Wbijam siódmy test na zegarach - 105 st C i rośnie, a wskazówka w pionie. Gaszę motor. Piszę do Was - poradźcie coś.
Ps. Wskazanie na zegarze, wykładnia dla urządzenia sterującego - czujnik w bloku? Czujnik w chłodnicy, skoro wisco żyje samo na bimetalu... Cholera. Do czego służy? Powtarzam - wskazówka pion, 105 stopni zmierzone - test nr7. Chyba ,że 105 jeszcze trzyma ją w w zwodzie...?

Dzięki. Jaca