E39 przedlift lampy przód i tył.

Blacha, szyby, lampy itd.
Łysoldrift
Posty: 8
Rejestracja: 23 lut 2018, o 22:20
Moje auto: E39 m62

E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Łysoldrift » 27 lut 2018, o 12:42

Witam.
Szukam inspiracji.
Mam e39 przedlift.
Ktoś założył lampy przod polifty ksenon.
Auto ma być oryginał, więc chce zmienić na przedlift ale raczej z białym kierunkiem .
Tyly lampy jakieś przyciemniane są też chce wrzucić oryginały.
Może macie jakieś propozycje co by dobrze wyglądało z przodu i z tylu.
Z przednich te mi odpowiadają z foto.Obrazek

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Łysoldrift
Posty: 8
Rejestracja: 23 lut 2018, o 22:20
Moje auto: E39 m62

Re: E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Łysoldrift » 4 mar 2018, o 22:58

Łysoldrift pisze:Witam.
Szukam inspiracji.
Mam e39 przedlift.
Ktoś założył lampy przod polifty ksenon.
Auto ma być oryginał, więc chce zmienić na przedlift ale raczej z białym kierunkiem .
Tyly lampy jakieś przyciemniane są też chce wrzucić oryginały.
Może macie jakieś propozycje co by dobrze wyglądało z przodu i z tylu.
Z przednich te mi odpowiadają z foto.Obrazek

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
Jakies ciekawe propozycje ?

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Jaxob
Posty: 82
Rejestracja: 28 lip 2016, o 20:39
Moje auto: 540iA '00
Lokalizacja: Sandomierz/Warszawa

Re: E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Jaxob » 5 mar 2018, o 00:06

Raczej sam sobie odpowiedziałeś - jeżeli chcesz zachować oryginalność to najlepiej poszukać na allegro orgo lamp przednich i tylnych, wybór jest obecnie dość spory, a ceny nie przerażają. Producentem na pierwszy montaż była Hella, takie są na załączonym przez Ciebie zdjęciu. Po zakupie używanych, nieregenerowanych reflektorów warto zainwestować w nowe regulatory wysokości, przepolerować i zabezpieczyć lakierem bezbarwnym klosze, ewentualnie oddać do regeneracji odbłyśniki. Z zadbanymi lampami samochód zyskuje wizualnie bardzo dużo.

Wszelkie tuningowe wynalazki bym sobie odpuścił, po pierwsze rzucają się w oczy niejednokrotnie wywołując uśmiech politowania, a po drugie bywają problemy z ich jakością, spasowaniem i tym jak świecą.

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2559
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Bartos » 5 mar 2018, o 11:49

Ja bym nie zmieniał, chyba, że chcesz ringi to poliftowe włóż.
Obrazek

Łysoldrift
Posty: 8
Rejestracja: 23 lut 2018, o 22:20
Moje auto: E39 m62

Re: E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Łysoldrift » 5 mar 2018, o 12:34

Jaxob pisze:Raczej sam sobie odpowiedziałeś - jeżeli chcesz zachować oryginalność to najlepiej poszukać na allegro orgo lamp przednich i tylnych, wybór jest obecnie dość spory, a ceny nie przerażają. Producentem na pierwszy montaż była Hella, takie są na załączonym przez Ciebie zdjęciu. Po zakupie używanych, nieregenerowanych reflektorów warto zainwestować w nowe regulatory wysokości, przepolerować i zabezpieczyć lakierem bezbarwnym klosze, ewentualnie oddać do regeneracji odbłyśniki. Z zadbanymi lampami samochód zyskuje wizualnie bardzo dużo.

Wszelkie tuningowe wynalazki bym sobie odpuścił, po pierwsze rzucają się w oczy niejednokrotnie wywołując uśmiech politowania, a po drugie bywają problemy z ich jakością, spasowaniem i tym jak świecą.
Mam raczej okreslone zdanie i wiem czego chce,ale wiecej przykladow i pomyslow pozwoli na trafny wybor odrazu.
Niechce czasem podchodzic do tematu 2 razy.Obrazek

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Jaxob
Posty: 82
Rejestracja: 28 lip 2016, o 20:39
Moje auto: 540iA '00
Lokalizacja: Sandomierz/Warszawa

Re: E39 przedlift lampy przód i tył.

Post autor: Jaxob » 5 mar 2018, o 13:13

W przypadku zachowania oryginalnego wyglądu zbyt dużego wyboru nie masz, fabryczne lampy były tylko w dwóch wersjach kolorystycznych - biały i pomarańczowy kierunkowskaz, reszta wizualnie była taka sama (nie licząc oczywiście źródła światła i mechaniki z nim związanej).
Rozkodowanie VINu podpowie Ci z jakim oświetleniem Twój samochód opuścił fabrykę i może ułatwi wybór ;)

Na robienie polifta Cię nie namawiam, niemniej istnieje spore grono użytkowników liftingujących swoje samochody, pytanie tylko czy jest w tym sens... Na pewno zyskasz młodszy wygląd, ringi z przodu i "neonki" z tyłu, ale poza tym nie wpływa to w żaden sposób na funkcjonowanie samochodu. Posiadane poliftowe reflektory możesz równie dobrze sprzedać i uzyskane pieniążki przeznaczyć na poprawę stanu piątki :)

P.S. Moim zdaniem przedliftowe E39 lepiej prezentuje się na "pomarańczkach", zupełnie odwrotnie polift, ale to tylko i wyłącznie kwestia gustu :cool:

ODPOWIEDZ