"prosty i szybki " Swap foteli

Tapicerka, wyposażenie
Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2236
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

"prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Mr.Jones » 17 gru 2011, o 22:47

Witam ,zakładam nowy wątek poniewaz nie znam jeszcze dokładnie zasad panujących na forum i nie wiem czy powinienem dokleić się z pytaniem do podobnego wątku ale z nieco innym problemem czy nie zasmiecać go ,nie zmieniac tematu i ząłozyc nowy
Jak znam zycie to Admin mnie upomni i przeniesie wątek w odpowiedznie miejsce w razie potrzeby :) ,,sorki wybaczcie nowemu :oops:

chce zmienic fotele ale nie mam ani czasu ani chęci ani wiedzy żeby sie grzebac z elektryką i przerobkami instalacji tak jak nieco ambitniejsi koledzy z forum...
mam pytanko jak to jest ze zwykłą przekladką foteli przednich w e38 po lifcie

mam zwykłe skórzane ,elektryka, + podgrzewanie +pamiec,wersja europa wygladaja tak
http://moto.allegro.pl/bmw-e38-fotele-k ... 88322.html

a chciałbym wsadzic troche lepsze za łamaniem i pompowaniem dodatkowo czyli takie
http://moto.allegro.pl/siedzenia-fotele ... 53330.html

zastanawiam sie czy wszystko bedzie normalnie pasowac czy trzeba cos grzebac i przerabiac,
,te drugie fotele ponoc maja ciut głębsze siedzisko i sa troche wygodniejsze,,czy orientujecie sie czy poza "fajniejszym" wyglądem faktycznie są wygodniejsze ?
,,,a dodatkowo na koniec chciałbym zmienic samo poszycie foteli jesli swap miałby sie udac bo moje skóry sa w lepszym stanie..
z gory dziekuje za informacje :bow:
pozdro
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, o 00:35 przez Mr.Jones, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Byczus
Posty: 1144
Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:54
Moje auto: E39 530dAT, E32 730i
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Byczus » 17 gru 2011, o 23:02

Witaj.
Niestety obydwa linki nie działają.
Myślę, że nie powinno być problemu, osobiście właśnie zakończyłem walkę z fotelami elektrycznymi, grzanymi, pompowanymi, łamanymi z e38 do swojej e39 - gdzie wcześniej miałem zwykłe stołki z grzaniem i pompowaniem.
Sam też nie miałem wiedzy jak to zrobić (u mnie dodatkowo były inne kostki) i oddałem do elektryka samochodowego. Dzień roboty w sumie i auto gotowe, zapłaciłem 280zł. Poszło sprawnie, ponieważ miałem kostki z tej e38 z której mam teraz fotele.
Te co obecnie mam to sport-size i po jednym dniu mogę już stwierdzić, że są o niebo wygodniejsze, a zależało mi głównie właśnie na wyciąganych pod-udziach. :)
Jest E39 530dA Touring 2001r.
Obrazek
Jest E32 730i V8 manual 1992r.
Obrazek
Obrazek
Była E34 525i Sedan 1991r.

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2236
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Mr.Jones » 18 gru 2011, o 00:32

kurcze no przed chwilą działały http://moto.allegro.pl/bmw-e38-fotele-k ... 88322.html
ten drugi http://moto.allegro.pl/siedzenia-fotele ... 53330.html
zobaczymy teraz,,a w miedzy czasie sie dowiedziałem ze te fotele roznią sie troche oparcie ,i nie wiem czy samo łamanie i mozliwość "spuszczenia " powietrza w oparciu polepszy mi komfort... chyba trzeba bedzie szukac czegos innego a to albo jest w strasznym stanie albo pojawiaja sie inne problemy...

aha i czy te fotele przedliftowe i poliftowe sa takie same ???

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6133
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: sylwekk » 18 gru 2011, o 10:14

Jeśli nie chcesz się bawić w przeróbki, to musisz znaleźć fotele z pasującymi wtyczkami i od europejczyka. Wtyczki po lifcie są inne niż przedliftowe i bez przeróbek nie da się tego połączyć. Pompowane lędźwie to fajna opcja, tak samo jak łamanie oparcia czy wysuwanie podudzia ;)
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Sylwek7
Site Admin
Posty: 2324
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 22:32
Moje auto: 2X Citron + FJR1300

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Sylwek7 » 18 gru 2011, o 11:55

I w E38 i w E39 mam łamane komforty i polecam :) Własnie takie jak chcesz kupić.

W innej E39 co ja miałem krótko fotele były nie łamane i nie pompowane i jak dla mnie sa słabe. Plecy mnie bolały, tak wiec polecam tę przekładkę, a i kabli nie ma za wiele więc można pokusic się o przekładkę przewodów.

Będziesz zadowolony!
Pijcie wodę a nie piwo - będzie więcej na paliwo ;D

Wysłane z mojej FJR w trakcie jazdy ;)

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2236
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Mr.Jones » 18 gru 2011, o 12:41

no to z tego co mówicie jak mam elektryke grzanie i pamięc to powinno sie obejsc bez przeróbek instalacji,bo dojdzie w sumie tylko pompowanie i łamanie ,reszta opcji jest ta sama,te fotele z 2 linka chyba tez sa poliftowe wiec powinno pasić,,tylko czy kostki do foteli za łamaniem i pompowaniem sa takie same jak bez ??
, powiedzcie jak pamięc ustawien ogarnie 2 nowe ustawienia (lamanie i pompowanie) ,trzeba zmieniac moduł dodatkowo czy na tym bedzie dzialać ?,,
no chyba ze bedzie działać oprócz tych dwóch dodatków...

serdeczne dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6133
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: sylwekk » 18 gru 2011, o 12:56

Jeśli kostki pasują, to z pamięciami nie będzi problemu. Pompowanie nie jest zapamiętywane.
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

cursor
Posty: 143
Rejestracja: 19 lis 2011, o 12:40
Moje auto: opel :D

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: cursor » 18 gru 2011, o 18:38

Jeśli fotele będą z anglika to nie będzie działać pamięć w fotelu kierowcy(prawdopodobnie będzie działać w fotelu pasażera).

Musisz szukać foteli poliftowych i z europejczyka jak już koledzy wspomnieli.
W kwestii przedlift i polift łatwo dopytać, wystarczy dowiedzieć się czy wtyczka w fotelu jest czarna czy żółta. Żółta była w fotelu jaki ty potrzebujesz czyli z wersji po liftingu.

Komfortsitz które chcesz kupić są zdecydowanie wygodniejsze niż zwykły fotel który masz u siebie. Jak chcesz fotele z lepszym trzymaniem bocznym to warto zainteresować się fotelami Kontursitz. Też mają łamane oparcie, ale siedzi się w nich nieco ciaśniej, dodatkowo mają wysuwane podparcie podudzia, czego komfort nie ma.

Różnicę na pewno odczujesz na plus, nie bez powodu te fotele były droższe

Awatar użytkownika
Mr.Jones
Site Admin
Posty: 2236
Rejestracja: 17 gru 2011, o 21:33
Moje auto: 730D 2001
Lokalizacja: Świdnica - Wroclaw

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Mr.Jones » 18 gru 2011, o 19:49

No to juz chyba wszystko kumam,szukam zatem komfortów.
Podczas przegladania ogłoszen naszło mnie troche na te masaże ale to troche wiecej kombinacji by bylo, bo modół i panel trzeba zmienic,,pozatym jakos tak uzytkownicy nie wychwalają specjalnie tej opcji,uzywał tego ktoś z was ?
a tak dla formalności kontursitze to te ?
http://moto.allegro.pl/fotele-kanapa-sp ... 84847.html

aha no i ostatnia sprawa ,poszycie foteli jest takie samo ? bo planuje moje skóry naciagnąć na nowe fotele...
dzieki i pozdro

Awatar użytkownika
Sylwek7
Site Admin
Posty: 2324
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 22:32
Moje auto: 2X Citron + FJR1300

Re: "prosty i szybki " Swap foteli

Post autor: Sylwek7 » 18 gru 2011, o 22:44

Fotele angolskie....
Pijcie wodę a nie piwo - będzie więcej na paliwo ;D

Wysłane z mojej FJR w trakcie jazdy ;)

ODPOWIEDZ