Nagrzewanie problem z temperaturą.

Tapicerka, wyposażenie
Awatar użytkownika
Supermen
Site Admin
Posty: 1628
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 22:44
Moje auto: BMW E38 750iL

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Supermen » 24 sty 2016, o 11:43

brobmw pisze:Można sprawdzić rezystancję,to też powinno wiele wyjaśnić bez rozbiórki EZ.
A masz dane jak powinna być właściwa rezystancja?
Chojnickie Muzeum Motoryzacji i Techniki
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muz ... 857838311/

Automobilklub Chojnicki
https://www.facebook.com/akchojnicki

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 589
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 20:46
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: brobmw » 24 sty 2016, o 12:45

Nie mam ale pewnie taka sama po jednej i drugiej stronie ew.mogę zmierzyć u siebie.

Awatar użytkownika
PiotrWawaBmw
Posty: 802
Rejestracja: 30 maja 2015, o 09:58
Moje auto: BMW E38 silnik M57
Lokalizacja: WWL

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: PiotrWawaBmw » 28 sty 2016, o 22:04

@ Superman - jak tam ogrzewanie co zrobiles czy sie obijasz ?

Awatar użytkownika
Supermen
Site Admin
Posty: 1628
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 22:44
Moje auto: BMW E38 750iL

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Supermen » 29 sty 2016, o 11:31

PiotrWawaBmw pisze:@ Superman - jak tam ogrzewanie co zrobiles czy sie obijasz ?
Na razie nijak. Nie mam na razie możliwości się za to zabrać.


----------------------------------------------------------------

Ale właśnie mi się przypomniało, że mam przecież elektrozawory ze skasowanego TDSa :D

Obrazek

Po numerze OEM widać, że powinno pasować :thup:
Chojnickie Muzeum Motoryzacji i Techniki
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muz ... 857838311/

Automobilklub Chojnicki
https://www.facebook.com/akchojnicki

Awatar użytkownika
PiotrWawaBmw
Posty: 802
Rejestracja: 30 maja 2015, o 09:58
Moje auto: BMW E38 silnik M57
Lokalizacja: WWL

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: PiotrWawaBmw » 30 sty 2016, o 10:26

powinny pasować jak widzę wizualnie jest OK może sprawdź jeszcze środek czy nie są popalone przewody ...... kawa :kawa: i do pracy ..... co to za men "Supermen" który zaczyna a nie kończy ......... :D

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Karol » 9 lis 2016, o 10:08

Ogrzewanie mi kuleje, dmucha mi zimnym we wszystkich kierunkach i bez znaczenia na ustawioną temperaturę. Czasami lekkim ciepłem dmuchnie ale bez szału. Ktoś słyszał o takim zjawisku?

Awatar użytkownika
sylwekk
Site Admin
Posty: 6127
Rejestracja: 7 lut 2011, o 23:46
Moje auto: 740D '00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: sylwekk » 9 lis 2016, o 10:48

Karol, po pierwsze pora założyć długie spodnie. :)

A jak już się ubierzesz, to może warto sprawdzić, co się dzieje z zaworkami?
ex TaDeuSz ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Karol » 9 lis 2016, o 10:55

Klima latem chodziła dobrze, co prawda mam trochę zapowietrzony układ ale nie żeby z dnia na dzień przestało ogrzewanie chodzić.

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Karol » 25 lis 2016, o 18:37

Czy elektrozawory czymś się różnią? Widzę tylko dwa rodzaje, z pompką i bez. Muszę kupić przynajmniej na okres zimowy i chce używki wziąść.

Awatar użytkownika
Karol
Site Admin
Posty: 4238
Rejestracja: 14 kwie 2011, o 17:44
Moje auto: E38 740 M60
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Re: Nagrzewanie problem z temperaturą.

Post autor: Karol » 8 gru 2016, o 17:44

Kupiłem elektrozawory używane, były kupione ze sprawnego auta gdzie ogrzewanie chodziło i to we wszystkich kierunkach,tyle mogłem sprawdzić. Założyłem do siebie auto rozgrzane odpowietrzone i dmucha zimne. Ruszyłem przejechałem się i jak rozpędziłem się to dopiero zaczęło dmuchać ciepłym. Na postoju jak dłużej postoi też dmucha zimnym do czasu aż rozpędzę trochę auto, potem już jest całkiem ok. Po trasie potrafiło też czasami dmuchnąć zimnym powietrzem chwilami, i czasami wyłączało mi się lpg. Jest jakiś jeszcze zawór co się otwiera jak samochód jest w ruchu? Czy coś nie tak u mnie? Bo już nie mam gdzie szukać przyczyny.

ODPOWIEDZ