sylwekk pisze:na każdej złączce jest oring. A ten rowek może Ci się po prostu "rozleciał"? Tam powinien być wsunięty taki pierścień, ścięty z jednej strony. Może przy demontażu któregoś razu po prostu został na króćcu, albo gdzieś wypadł?
Dobrze mądrego posłuchać
chyba miałeś rację
strona z kołnierzem na oring
druga strona bez kołnierza na oring
Chyba jednak Niemcowi się wyłamało, bo ma moich czasów było tak cały czas.
Na razie wcisnąłem tam nowy oring i zapiąłem przewód.
Dodatkowo chyba nawet miałem założony go odwrotnie, bo był lekko spłaszczony a po odwróceniu pasuje i się nie gnie.
Teraz druga sprawa. W zbiorniczku (taki sam jak w TDSie) leżał kawałek plastiku, taka stożkowa rurka, druga taka sama jest częścią górnej pokrywy zbiorniczka i znajduje się w miejscu wylotu płynu tą cienką rurką do węży.
Sądzę, że ten ułamany kawałek był od przelewu. Ale się tak zablokował że nie poszedł w węże.
Czy szukać już nowego zbiorniczka? Bo nie chciałbym by coś się odłamało i poszło w przewody i silnik.
Co do przewodu chłodnicy to raczej kupie nowy.