e38 hp24 szarpie

Od baku do wydechów i dyferencjału
Awatar użytkownika
BARTAS32X
Posty: 34
Rejestracja: 9 sty 2017, o 08:58
Moje auto: e38 m62b35

Re: e38 hp24 szarpie

Post autor: BARTAS32X » 19 kwie 2018, o 08:38

Bartos pisze:
BARTAS32X pisze:
rorafalki pisze: olej to mobil atf 320, przed wymiana było tak samo, adaptacja skasowana
Nie wiem czy ten olej co Ci wlali to się nadaje, ale powinien być MOBIL ATF LT 71141, a nie atf 320
rorafalki pisze: nie dolewaj niczego do skrzyni - olej ma spełnić wszystkie wymagania i jest zaprojektowany tak, by działać właściwie!
zdania są podzielone, akurat parę osób stosuje, w tym ja i nie widzę negatywnych skutków, ale każdy ma swoje zdanie i Twoje szanuję.
Przepraszam mój błąd nie ATF 320 tylko LT mi wlali.
Może i płytka zasyfiała jest na nowym oleju zrobiłem moze tysiąc km
Militec1 co to takiego? Jak to stosować?

Awatar użytkownika
Bartos
Posty: 2557
Rejestracja: 20 gru 2012, o 10:23
Moje auto: E38 730d
Lokalizacja: Leżajsk

Re: e38 hp24 szarpie

Post autor: Bartos » 19 kwie 2018, o 08:57

To jest modyfikator tarcia, w skrzyni nie wpływa na jej pracę, nie powoduje uślizgów. Po prostu przywiera do metalu zmniejszając tarcie. Na stronach offroad parę osób pisało, że leją do skrzyń AT i nic się nie dzieje. W Polsce dystrybutorem jest K2
K2 MILITEC-1 PRODUKOWANY JEST PRZEZ MILITEC INC. W USA I JEST W 100% ORYGINALNYM PRODUKTEM, SPRZEDAWANYM POD MARKĄ K2.
MILITEC-1 to renomowany amerykański produkt, stosowany na całym świecie od ponad 20 lat. Jest wykorzystywany i testowany w ekstremalnych warunkach przez armię amerykańską m.in. do smarowania silników pojazdów bojowych oraz do czyszczenia broni. Wyjątkowo wysoką skuteczność działania MILITEC-1 potwierdzają setki tysięcy zadowolonych klientów i niezależne laboratoria badawcze na całym świecie. W Polsce badania takie zostały wykonane przez Prof. Labera na Uniwersyteckim Wydziale Mechanicznym Instytutu Budowy i Eksploatacji Maszyn.



Militec-1 jest w 100% syntetycznym dodatkiem do oleju produkowanym w oparciu o najbardziej zaawansowaną technologię nanocząsteczek. Czynne składniki produktu działają bezpośrednio na części metalowe tworząc wiązanie na poziomie molekularnym i przenikają do przestrzeni międzykrystalicznej warstw powierzchniowych trących elementów. W wyniku powyższej reakcji na współpracujących ze sobą elementach tworzy się bardzo cienka i niezwykle trwała warstwa ochronna. Militec-1 nie zawiera żadnych potencjalnie szkodliwych stałych elementów, nie zmienia właściwości elastycznych metalu. Przyczynia się do znacznego wydłużenia trwałości mechanizmów. Militec-1 jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi, przekładniowymi, hydraulicznymi niezależnie od ich lepkości i klasy jakości. Bardzo dobrze miesza się z etyliną oraz naftą. Raz dodany Militec-1 do silnika pozostaje wewnątrz na dłużej, tym samym chroni silnik mimo regularnej wymiany oleju zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Może być stosowany w silnikach z mokrym sprzęgłem.



Korzyści
Zmniejsza tarcie oraz zwiększa warstwę ochronną współpracujących elementów prowadząc do wydłużenia żywotności silnika.
Modyfikuje własności powierzchni trących, tworząc trwałą warstwę zabezpieczającą silnik podczas rozruchu. Eliminując do minimum skutki krytycznej fazy rozruchu zimnego silnika.
Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy metalowymi częściami.
Pełna i ciągła maksymalna ochrona współpracujących części.
Chroni przed substancjami kwaśnymi, nagarami itp.


Sposób użycia
Militec-1 należy stosować w poniższych proporcjach:

Silniki benzynowe oraz Diesla - 50ml na 1 litr oleju silnikowego - powtarzać co 20 000 km
Manualne skrzynie biegów - 60 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
Automatyczne skrzynie biegów - 50 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
Dyferencjały - 60 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
Przekładnie kierownicze - 50 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
Systemy Klimatyzacji samochodowej - 5-10 ml przy każdej wymianie środka smarnego
Silniki dwusuwowe - 40 ml na 1 litr oleju, który będzie mieszalny z benzyną
Łożyska kół - nałożyć cienką warstwę przed smarowaniem
Kompresory - 30ml na 1 litr smaru podstawowego, powtórzyć przy każdej wymianie lub po 1000 godzin pracy
Urządzenie chłodnicze - klimatyzatory: 8ml na 1 litr płynu chłodniczego
Maszyny hydrauliczne (wózki widłowe, podnośniki itp.) - 250 ml na 20 litrów płynu hydraulicznego po każdym 1000 godzin pracy
Broń palna - Należy rozebrać oraz wyczyścić lufę i całą konstrukcję za pomocą rozpuszczalnika odtłuszczającego(po pierwszym użyciu MILITEC-1 nie trzeba będzie już powtarzać odtłuszczenia). Posmarować preparatem wnętrze lufy i wszystkie inne części metalowe. Po kilku strzałach wytrzeć broń do sucha. MILITEC-1 zmniejsza tarcie i zużycie konstrukcji, zapobiega osadzaniu się sadzy, ołowiu i innych zanieczyszczeń, podnosi prędkość postępową pocisku z lufy oraz poprawia celność strzału. Proces smarowania należy powtórzyć po około 1000 strzałach.
Obrazek

ODPOWIEDZ