Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie

Prąd :)
Awatar użytkownika
tomtom1994
Posty: 108
Rejestracja: 19 cze 2015, o 18:43
Moje auto: E39
Lokalizacja: Częstochowa / Warszawa

Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie

Post autor: tomtom1994 » 15 sie 2018, o 23:30

Tytuł tematu może mało jasny ale już tłumaczę o co chodzi.

Jak zapewne większość wie, przy napinaczach pasów bezpieczeństwa ważna jest rezystencja. Inna była w E38 inna w E39.

W swoim poliftowym E39 mam włożone fotele z E38. Też poliftowe. Jednak mimo wszystko jest błąd na kompie.
Mam swoje stare napinacze z E39 i chcę je w końcu zmienić. Problem w tym że różnią się wtyczką.
Przelutuje się tylko czy tu znaczenie ma odpowiednie podpięcie kabelków? Są dwa w takim samym kolorze.

Pytam bo ostatnio u znajomego też przekładałem napinacz z E39 do fotela z E38 który jest teraz w E39. Przelutowałem wtyczkę i obecnie jest błąd rezystencji.

Więc jak to z tym jest?

Awatar użytkownika
Michal.Orzel
Posty: 2284
Rejestracja: 12 paź 2012, o 19:42
Moje auto: BMW

Re: Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie

Post autor: Michal.Orzel » 17 sie 2018, o 23:51

Wywal ta wtyczke w cholere, te wtyczki generuja bledy, dopasuj jakies piny samemu. Kable nie maja znaczenia ktory w jaka dziure.

Awatar użytkownika
tomtom1994
Posty: 108
Rejestracja: 19 cze 2015, o 18:43
Moje auto: E39
Lokalizacja: Częstochowa / Warszawa

Re: Napinacze pasów E38, E39 różnice i adaptowanie

Post autor: tomtom1994 » 19 sie 2018, o 21:52

Tak zrobiłem. Kostka była połamana i stąd błąd.
Gra i buczy.

Podsumowując dla potomnych.
Masz błąd napinaczy? Zacznij od kostki ;)

ODPOWIEDZ