Najpierw wyciągamy wszystkie wtyczki idące do lampy, kierunkowskaz, przetwornica od ksenonów, sterowanie silniczkami regulatorów, pozycja, światło drogowe

Dalej odkręcamy dwie górne śrubki

i dwie dolne, po czym wyciągamy lampę

Delikatnie odczepiamy wszystkie zaczepy (jak widać u mnie jeden jest pęknięty ale wszystko się dobrze trzyma). Na zdjęciu nie widać jednego zaczepu, który jest schowany z boku lampy.


Po tym, ściągamy przetwornicę od ksenonu, i tylne osłony gumowe lamp


Dalej trzeba wyjąć odbłyśniki, ściskamy ten czarny zacisk, a ten biały przekręcamy kombinerkami lub nasadką. Jeśli regulatory są połamane to odbłyśnik nam bardzo łatwo wyjdzie, u mnie był połamany tylko jeden, więc drugi musiałem wykręcić


I nowy regulator na miejscu, trochę się namęczyłem, żeby wcisnąć ten regulator, dla ułatwienia wyjąłem sobie ten czarny element, w który wchodzi regulator

Szacowany czas - około 2 piwa.