[E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez TOMEKV » 3 lut 2015, o 04:57

Czyli rozumie ze do mojego m62 kupuję termostat od m67 i bez żadnych przeróbek to pasuje ?
e36 2.0 COUPE/ e38 3.5 IA/ e39 2.0/ e39 2.0TU/ E46 2.8 COUPE/ E39 2.8 M-PAK/ E38 2.8 SHADOW/ E38 4.4IA
Avatar użytkownika
TOMEKV
 
Posty: 724
Dołączył(a): 25 maja 2011, o 00:28
Lokalizacja: New Jersey,Nakło n/n
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: 740ia 2001r

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez brobmw » 3 lut 2015, o 09:37

Dokładnie tak.
Avatar użytkownika
brobmw
 
Posty: 587
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 20:46
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez grabol » 3 lut 2015, o 10:34

TOMEKV napisał(a):Czyli rozumie ze do mojego m62 kupuję termostat od m67 i bez żadnych przeróbek to pasuje ?



Trzeba pamiętać, że bez przeróbki tylko do TU ;)
Avatar użytkownika
grabol
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 00:48
Lokalizacja: Warszawa / Stara Miłosna
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e10 2002ti e39 e53

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez brobmw » 3 lut 2015, o 11:35

grabol napisał(a):
TOMEKV napisał(a):Czyli rozumie ze do mojego m62 kupuję termostat od m67 i bez żadnych przeróbek to pasuje ?



Trzeba pamiętać, że bez przeróbki tylko do TU ;)

Nie tylko.
Avatar użytkownika
brobmw
 
Posty: 587
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 20:46
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: e39 540iA 2003r.

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez hektorek106 » 4 lut 2015, o 00:49

Dlatego dla mnie m60 zawsze będzie mniej awaryjnym silnikiem niż m62-te chore temp.powyżej 100C zajeżdżają przede wszystkim uszczelniacze zaworowe itd. wszystko idzie w stronę emisji spalin-im nowsze silniki tym gorzej- nie wspomnę już o nowszych bmw np e60 e65-jak po przebiegu 150tys żłopią olej i wymiana uszczelniaczy jest potrzebna ;)
Avatar użytkownika
hektorek106
 
Posty: 1000
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 20:55
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez Karol » 4 lut 2015, o 09:17

Też mam m60 i temperatura dochodzi w upalne dni do 106st jak dłużej postoję, taką miałem najwyższą wartość.
Avatar użytkownika
Karol
Site Admin
 
Posty: 4222
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 17:44
Lokalizacja: Łomża
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E38 740 M60

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez hektorek106 » 4 lut 2015, o 09:59

Karol ja w swojej nigdy-91 to max-pamiętaj że do m60 są 2 rodzaje termostatów na 86C i 95C jak dobrze pamiętam nie wiem od czego to zależało-wersje na zimne kraje?
Avatar użytkownika
hektorek106
 
Posty: 1000
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 20:55
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: bmw e38 740ia 94r

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez max mt » 4 lut 2015, o 11:52

U mnie jest w bardzo gorące dni max 104'C w zimne minusowe 102'C Więc nie wielka różnica ;D Ale zawsze mam ciepło w samochodzie. ;D
~~ Czarny Bumier ~~
Obrazek
Avatar użytkownika
max mt
 
Posty: 375
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 21:21
Lokalizacja: Koszalin, Poland
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E38 735iA i E39 530d

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez Karol » 4 lut 2015, o 12:30

Tak hektorek są dwie opcje termostatów, czyli podejrzewam że może mój się już kończy i wymiany czas.
Avatar użytkownika
Karol
Site Admin
 
Posty: 4222
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 17:44
Lokalizacja: Łomża
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: E38 740 M60

Re: [E38] Modyfikacja termostatu M62 - niższa temperatura

Postprzez cursor » 4 lut 2015, o 13:20

Natknąłem się też na poradę dotycząca korka ze zbiorniczka wyrównawczego.

Porada dotyczyła M52 i M54, ale taki sam korek macie też w V8, mianowicie korek 2.0barowy. Wg opisu, firma zalecała korek 1.2 bar ich produkcji, dzięki czemu zmniejszało się ciśnienie i znikał problem rozrywania zbiorniczków itp.
Zamiast kupować u nich korek 1.2 bar, myślę, że można założyć taki z diesla, które utrzymuje cisnienie 1.4bar, co i tak jest niższą wartością niż ten z benzyny
cursor
 
Posty: 143
Dołączył(a): 19 lis 2011, o 12:40
Blog: Wyświetl wpis (0)
Moje auto: opel :D

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zrób to sam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość